tisdag 23 oktober 2012

Molle upp och ner

Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät och Hollywood fruarna på tv:n. Jag är verkligen helt slut idag. Molle har varit otroligt gnällig hela eftermiddagen och mitt huvud orkar inte med mer nu ikväll. Förhoppningsvis har allt skrik och gnäll gjort honom riktigt trött så han sover bra hela natten. För imorgon bitti vill jag vakna upp pigg, glad och utan huvudvärk.
 
I förmiddags var Molle på betydligt bättre humör. Jag och Molle tog som vanligt följe med Carro och Max till Öppna Förskolan för att gå på rytmik. Molle tyckte som vanligt att rytmiken var väldigt rolig. Men han börjar bli allt mer intresserad av omgivningen och har upptäckt en hel del leksaker som han gärna vill komma åt under själva rytmiken. Efter rytmiken stannade vi kvar en stund till så Molle och Max kunde leka och fika.
 






 

1 kommentar:

  1. hoppas det känns lite bättre idag!<3
    Fina finaste ni!KRAMAR

    SvaraRadera