tisdag 30 oktober 2012

Spela i ett babyband

Tisdagen är här, vilket innebär att det är min och Molles dag i veckan. Även fast det är höstlov hade Öppna Förskolan rytmik precis som vanligt. Joppe fick därför vara på förskolan idag och leka under tiden. Men med tanke på att Joppe bara gick en dag förra veckan så behövde han nog få leka av sig lite idag. Lämningen gick bra idag också, jag var lite osäker på hur det skulle gå nu när Joppe inte hade varit på förskolan sedan förra tisdagen, men det var inga som helst problem.
 
I skrivande stund ligger Molle ute i vagnen i trädgården och sover medan jag tog tillfället i akt att starta datorn lite snabbt för att skriva några rader. Jag och Molle hade som vanligt en mysig stund på Öppna Förskolan. Efter själva rytmiken stannade vi kvar och lekte lite samt fikade. När vi gick hem var Molle helt slut och somnade nästan direkt, tror bara att jag hann gå typ 50 meter. Det tar på de små krafterna att dansa, sjunga och härja runt.
 

Molle idag på Öppna Förskolan
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar