tisdag 30 oktober 2012

Startklara

Om en liten liten stund kommer Jonas hem från jobbet och då står jag, Moster C och Patrik startklara. Vi ska nämligen åka till Skövde och shoppa. Med tanke på att Jonas jobbar till 16 måste vi vara helt klara så vi bara kan bytas av i dörren. Jag vill nämligen inte ta med barnen till Skövde. Jag tror de mår bättre av att få vara hemma och leka med sin pappa, än att sitta i vagnen och gå i affärer. Idag blir det en riktig effektiv shopping, eftersom vi inte har så mycket tid på oss tills affärerna stänger. Vi vet vilka butiker vi ska besöka och skrivit upp vad vi ska köpa/kolla på. Sen blir det givetvis lite spontanshopping också.
 

"Korgkistan" jag köpte i helgen blev populär, både hos oss vuxna och barnen. Barnen älskar att hämta sina leksaker där ur och till och med att lägga tillbaka dem. Jag och Jonas uppskattar att ha en snygg och praktisk leksaksförvaring i vardagsrummet. Bra köp helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. Å vilken fin korg ni har leksaker i. Vart har du köpt den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är köpt på Åhléns, finns i 3 olika storlekar. Jag köpte den största, 279 kr

      Radera