måndag 31 december 2012

31 december 2012

Den sista dagen i december är här och därmed den sista dagen detta år.
 Välkommen nyårsafton!

Idag har vi mycket på programmet och givetvis har jag gjort ett tidsschema för att inte behöva stressa eller glömma något viktigt. De tillfällen då vi har gjort ett tidsschema har faktiskt varit de allra bästa. Vi har inte behövt stressa och jag har både hunnit duscha, sminka mig och fixa håret innan gästerna har ringt på dörren haha. Annars brukar det oftast bli så att jag bara hinner göra ett snabbt ombyte och dra ett varv med plattången för att få bort tofsmärket. Nej ikväll vill vi inte vara trötta och stressade, ikväll vill vi njuta av, förhoppningsvis, god mat, dryck och fina vänner.
 
Det är tredje året som vi firar tillsammans med Emelie, Jesper och Melker samt Maria, Robert, Lowa och Liwia. Det är lite lustigt att just vi firar nyår tillsammans egentligen, eftersom vi väldigt sällan umgås allihopa. Men roligt är det och ikväll ska vi givetvis ha det riktigt skoj!
 
Vi har som sagt en hel del att fixa med idag och det är inte bara nyårsfirandet som ska förberedas utan även en resa till Sälen. Imorgon packar vi in oss och all packning i bilen och åker upp för att tillbringa några härliga dagar i Sälen hemma hos Moster C och Patrik. Vi längtar!!!
 
Om vi inte hörs senare så vill jag passa på att önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
 
 
Nyårsafton förra året

 
Nyårafton förra året, fina Emelie håller Molle
 

1 kommentar:

  1. Va liten Molle var <3 Tycker det här året har sprungit förbi! :) Vi ser fram emot kvällen! Jag lämnar av Familjen Pettersson innan vi anländer bara :)

    SvaraRadera