måndag 17 december 2012

En pytteliten vecka kvar

Måndag idag och en liten ynka vecka kvar till en av årets allra bästa dagar...JULAFTON. Tänk att det bara är en vecka kvar, helt otroligt. Jag tycker det ska bli underbart med jul, samtidigt som jag helst skulle önska att det var minst två veckor kvar. Inte för att jag känner mig stressad över julstök och julklappar utan för att jag vill njuta lite mer av dagarna innan. Dock ska det bli underbart att Moster C och förhoppningsvis Patrik kommer hem till oss. Vi längtar massor efter att få tillbringa några dagar tillsammans med dem.
 
Julklapparna är inköpta och de flesta är inslagna. Men känner jag mig rätt kommer det nog bli några julklappsinköp till. Det är så mysigt och roligt att handla julklappar till våra nära och kära och de är absolut värda att få den uppskattningen.
 
Idag ska jag och barnen bara ta det lugnt. Vi ska pyssla lite här hemma, slå in några julklappar, leka, dega och måla. Skönt att ta det lugnt på måndagar!
 
 
Bilder från igår:
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar