tisdag 18 december 2012

Juletider

Nu i juletider blir det svårt att hinna med bloggen. All tid går till att förbereda inför julen med allt vad det innebär. Men givetvis kommer jag att titta in här och uppdatera, men det blir inte alls i lika stor omfattning som annars.
 
Idag var planerna att göra wienernougat, men de planerna får vi vänta med för jag hade glömt att köpa flagad mandel. Och att traska till stan med båda barnen i dubbelvagnen i slasken var inte något jag var direkt sugen på. Istället laddar jag nu för att åka till Skövde och shoppa de sista julklapparna. Hoppas verkligen att jag blir klar idag så jag bara kan ta det lugnt resten av veckan. Mamma är snäll och gör mig sällskap.
 
Kameran har vilat igår och idag, därför bjuder jag istället på en bild tagen för exakt ett år sedan, den 18 december 2011.
 
 
En liten Joppe och en ännu mindre Charlie mumsar söndagsfrukost!
Nu fick jag en riktig längtan efter våra söndagsfrukostar, saknar dem massor.
 

3 kommentarer:

  1. Smask med wienernougat! Förstår känslan, hinner ingenting här med jobb och julstök :)

    SvaraRadera
  2. Förstår jag verkligen :) Har en känsla av att mitt nästa inlägg kommer 8/1 när skolan är igång igen ;)

    SvaraRadera