måndag 14 januari 2013

Tyst och lugnt

Vissa kvällar är extra bra, ikväll är det en sådan kväll. Inte för att vi gör något speciellt, inte för att vi gör något tillsammans utan bara för att allt känns bra. Spinningpasset på gymmet gick bra och känslan att komma hem innanför dörren efter ett spinningpass är nästan obeskrivlig. Efter en skön dusch, mat i magen och nattade barn är känslan ännu bättre.

Ikväll är det Idrottsgalan på tv, men inte hos oss, jag ser knappt på tv längre. Det ända jag följer numera är Sveriges Mästerkock och det är ganska skönt faktiskt. När jag har publicerat detta inlägg ska jag bädda ner mig i sängen, läsa lite bloggar på iPaden och sen läsa i boken. Jag ska bara njuta av lugnet och tystheten. 

Bilder från idag:


Molle ska numera göra precis allt som Joppe gör. Ritar Joppe med tuschpennor, duger absolut inte kritor. Spelar Joppe på iPaden, ska Molle samtidigt spela iPhonen. Pärlar Joppe ska Molle också pärla. Ja lillebror vill göra allt som storebror gör.


Och efter varje liten "pigg" som fästes i plattan måste både jag och Joppe applådera, annars blir det sura miner.

1 kommentar:

  1. Sötisen! Klart han ser upp till sin häftiga storebror! :)

    SvaraRadera