måndag 14 januari 2013

Som vi har väntat...

Medan min kära mamma är på jobbet passar jag på att låna hennes strömkabel till datorn. Min slår det gnistor om och knastrar, så den vågar jag inte använda mer. Jag beställde en ny igår så förhoppningsvis får jag den imorgon. Det var verkligen tur att jag och mamma har en likadan dator och därmed en likadan laddare. Igår testade jag dock att blogga via mobilen, jag har inte kunnat göra det förut eftersom mitt bildminne var slut...men jag testade igår och det fungerade. Perfekt! 

Men nu till något som gör mig väldigt glad! På nyårsafton halkade Molle i badrummet (som jag har skrivit om förut) och sen dess har han inte kunnat gå. Den första veckan kunde han varken stå eller gå alls, foten vek sig och han hade ont. Sen har framstegen gått sakta men ändå framåt. Förra helgen klarade han av att stå och gå om han hade något att stödja sig mot. Men igår när jag kom hem berättade Jonas att Molle hade gått utan att hålla sig i något och idag går han allt mer och mer. Vilken lättnad! Molle som visserligen är en liten gnällspik är inte alls lika gnällig som han varit sedan nyår. Förmodligen har han inte ont längre samt att han är nöjd nu när han kan gå och röra sig fritt igen. 


Nöjd liten Molle


Kolla in mig morsan! 


Någon som vill spela buzz?


2 kommentarer:

  1. Åå så glada vi blev för Molles skull <3 När ses vi? alldeles för länge sen :(

    kram kram

    SvaraRadera
  2. ÅÅH! Va härligt att höra! :) Goda Nyheter!! <3

    SvaraRadera