söndag 27 januari 2013

Vilken kväll :)

Igår kväll klockan 19:00 var det dags för min 30-årsfest/middag med vännerna. Vilken kväll vi hade! Jag var glad precis hela kvällen och hade en toppenkväll. Våra vänner verkade också vara glada och förhoppningsvis hade de lika kul som vi hade. Vi började med att skåla i Cava, för att sedan äta mat och dricka vin, därefter blev det kamp mellan kvinnor och män i music quiz där kvinnorna vann med två poäng. Sedan blev det födelsedagstårta, presentöppning och mer och mer vin. 

När klockan var runt halv fem gick de sista vännerna hem och vi plockade i ordning lite snabbt för att sedan krypa ner i sängen. Barnen var hos mina föräldrar så vi fick en välbehövlig sovmorgon. Tack till våra fantastiska vänner som gjorde "min kväll" till en mycket rolig och minnesrik kväll. Ni är bäst! ♥






Tyvärr hade jag så kul att jag helt glömde av att ta kort på något annat än maten!

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen en jättelyckad kväll! Stort Tack!!! <3

    SvaraRadera
  2. Vad är det för en tårta??? Ser riktigt mumsig ut!

    SvaraRadera