måndag 18 februari 2013

Längtan till våren

Klagade jag över vädret igår, så var det ingenting i jämfört med hur det är idag. Fy, man vill inte ens gå utanför dörren. Det yr och blåser snöblandat regn och gatorna är fulla med slask. Vi lyckades komma iväg på en liten promenad idag trots allt. Frisk luft var ett måste! Nu sägs det att det ska bli -14 grader på torsdag här, nej tack! Nu längtar jag ännu mer efter våren, kan den inte komma snart?! 

Snart ska jag bädda ner mig i sängen och ha tv-kväll med mig själv. Jonas får spela tv-spel för jag orkar ändå inte se någon film eller greja med något annat. Här blir det Familjen Annorlunda och efter det Top Model. Ska bli riktigt skönt att bara ligga och ta det lugnt och se på tv-program som man inte måste engagera sig i alls. Lite bloggläsning lär det bli i reklampauserna också. 



2 kommentarer:

  1. Här har kvällen också tillbringats med Familjen Annorlunda och Top Model =)!

    SvaraRadera
  2. Jag såg också Familjen Annorlunda men sen fick det bli Dicte efter det.

    Ja usch, vad trött man är på vinter nu. Sommar tack!
    Kram

    SvaraRadera