fredag 15 mars 2013

1 timma kvar

Vi har haft en mysig fredag jag och mina troll. Vi har pusslat, grejat med plusplus, spelat memory och varit ute. Joppes hosta är mycket bättre och det märks på honom att han tycker det är skönt att slippa den. Jonas slutade lite tidigare idag och då passade vi på att åka och handla inför morgondagens kalas. Tänk att vi har en liten 3-åring här hemma imorgon, ja om en timma för att vara exakt. Sen så är inte Joppe född förrän 19:57 men hans födelsedag börjar om en timma. Tänk vad fort de här tre åren har gått samtidigt som det känns som om det alltid har varit jag, Jonas, Joppe och Molle. Min fina fina familj ♥

Det kommer komma upp några tidsinställda inlägg imorgon eftersom jag inte kommer hinna att blogga då. Joppe ska få all min tid, för det är ingen vanlig dag imorgon, för det är Joppes födelsedag ♥


Kasta snö är roligt


Äta mariekex ute på trappan är gott


PlusPlus är populärt både hos Molle och Joppe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar