onsdag 6 mars 2013

210 minuter

Idag har jag haft en perfekt städdag. Inte för att det har varit varken roligt eller mysigt utan för att Joppe har varit på förskolan och Molle sov ute i vagnen mellan 09:50-13:20. Vet ni hur mycket man hinner på 3,5 timme när man är barnfri?! Jag hann iaf städa hela hemmet riktigt noga och ändå ta små pauser för att kika lite Facebook och instagram. Nu har jag båda mina godingar här hemma och ett skinande rent hem. Längtar redan tills ikväll efter spinningen då jag kan krypa ner i sängen med nytvättade lakan, nyduschad och njuta av min tv-kväll.

Men fram tills dess har vi några timmar som ska fyllas med lek, mellis, badande barn, middag och spinning. En helt vanlig onsdag här hemma med undantag för att det är nystädat. Oftast brukar vi städa på torsdagar så idag känns onsdagen betydligt bättre.
Hörs ikväll!

2 kommentarer:

  1. Ååh, vad härligt med den tiden! Skulle jag också vilja ha ;p

    så fint rummet är =)

    SvaraRadera
  2. Här skulle det också behöva städas ordentligt... fast det känns som jag gjorde det i går så blir det ju kaos direkt!!

    SvaraRadera