lördag 23 mars 2013

Ett gott skratt förlänger livet

Oj vad vi skrattade igår kväll! Som vanligt hade jag, Carro och Sara en toppenkväll. Jag åkte och hämtade upp Carro och sen Sara innan vi åkte vidare för att hämta lite latmat. Vi skrattade nästan ihjäl oss när Sara skulle in och ut i vår bil. Vi har nämligen bilstolarna på var sin sida i bak och Sara fick därmed klättra in i bilen för att sätta sig mellan bilstolarna. Efter många om och men kom hon in. Väl vid pizzerian ville hon följa med in så då skulle hon försöka trassla sig ut. Haha! Det tog sin lilla tid. Därför valde vi ett annat alternativ när vi skulle åka hem, vi ville ju inte äta kalla pizzor liksom. Jag fick klättra in i bilen och ta Saras plats medan Sara satte sig vid ratten.

Kvällen gick som vanligt alldeles för fort. Vi åt, drack vin, skrattade, åt godis, skrattade och skrattade. Tänk att vi alltid har så mycket att prata om. Samtalsämnena tar aldrig slut. Vi hann även med en photo shoot, x antal kisspauser, banandans och yatzy. Jag stod som yatzyvinnare även denna gång!

Bilder från vår knasigt roliga, underbar och helt fantastiska kväll får ni vänta några timmar med. Jonas var snäll och väckte mig 06:30 och efter fyra timmars sömn så är det här allt jag orkar med just nu. Men jag lovar er tokroliga kort (ja för oss i alla fall) sen.

Nu ska jag mysa med en morgonpigg Molle! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar