söndag 24 mars 2013

Myskvällen som uteblev

Igår var det tänkt att jag och Jonas skulle ha en riktig myskväll. Vi skulle äta god mat, dricka vin och se på film. Men på eftermiddagen fick Molle feber och började hosta ut slem. Han var slö och det slutade med att Jonas och Molle la sig i vår säng och såg på tv och somnade för kvällen. Jag och Joppe satt ute i soffan och såg på film och åt popcorn. När jag sedan skulle natta Joppe vid 20:30 somnade både jag och Joppe och där försvann min och Jonas myskväll.

Molle mår bättre idag, ingen feber men han äter inget. Han åt bara en liten glass igår och idag har vi endast fått i honom lite välling. Nu ligger han och sover gott i mitt knä i sängen och jag vågar inte flytta på mig för då vaknar han säkert. Joppe och Jonas åkte och tvättade bilen efter lunch och sedan åkte de vidare till idrottshallen för att se på handboll. Roligt för Joppe att komma ut lite samtidigt som det är skönt för Molle att få lite lugn och ro.

I eftermiddag ska jag till gymmet, veckans fjärde spinningpass står på schemat. Ska bli riktigt skönt att träna. Sen blir det förhoppningsvis filmmys när barnen har somnat ikväll.

2 kommentarer:

  1. Sötnosen! Tungt när de inte äter :( Hoppas att han snabbt kryar på sig!

    SvaraRadera
  2. Usch, så trött jag är på alla dessa sjukor överallt. Det är ju dom små som får ta hårdast smällar när de blir dåliga :/ Hoppas lille Molle har kryat på sig nu! Kram

    SvaraRadera