onsdag 13 mars 2013

Presenttips mottages!

Tre dagar kvar tills vi har en tre-åring i huset. Bild är inskickad till tidningens hurra-sida, kalasgrejerna ligger på Pressbyrån och väntar på att bli hämtade, presenterna är inslagna och vi har det mesta under kontroll. Så mycket mer kan vi inte göra än för att förbereda inför Joppes födelsedag och kalas. Men jag har en fråga till er, jag skulle vilja köpa något mer till Joppe från oss, men vet inte riktigt vad jag ska köpa. 

Vad har ni köpt till era barn när de fyllt tre år?/vad ska ni köpa?/något bra förslag?

Om en liten stund ska jag och Molle möta upp Maja och Sixten på stan för att äta frukost på Nockes. Vi får passa på att ses över frukost varje onsdag nu innan Molle börjar inskolningen på förskolan och jag börjar att jobba. Det kommer kännas tomt att inte kunna ses lika ofta när jobbet drar igång. Men förhoppningsvis får jag ett bra schema så vi även kan hinna ses på vardagarna. Men nu är det dags för lämning på förskola och frukost! Hörs senare!



Gårdagens presentinslagning

2 kommentarer:

  1. När Melvin fyllde tre fick han böcker, playmobil lego och utklädningskläder i huvudsak, givetvis endel annat också. Bland annat fick han pengar som det ska köpas en cykel med stödhjul för så fort den förbaskade snön försvinner!!!

    SvaraRadera
  2. Så himla svår ålder, särskilt efter jul!
    Melker har så mkt bra leksaker så här blev det fler böcker, filmer, uteleksaker, bilbanan & kläder. Passade på att önska skaljacka, pyjamas, tröjor osv av lite släkt som ändå ger leksaker också :)

    SvaraRadera