tisdag 30 april 2013

5 år

Idag är det Valborgsmässoafton, vilket innebär att jag och Jonas firar fem år tillsammans. På dessa fem år har vi hunnit med mycket och det bästa vi gjort är helt klart våra barn. Det är därför inte bara min och Jonas dag utan även våra barns dag. Hade inte jag och Jonas träffats och blivit kära hade vi inte haft våra fantastiska barn.

När jag kom hem från jobbet gick jag, Moster C och Patrik mot förskolan för att hämta Joppe och Molle. Molle hade precis vaknat och Joppe satt och pusslade. Det var glada och samarbetsvilliga barn vi fick med oss hem. Härligt!

Nu ikväll har vi firat Valborgsmässoafton hemma hos mina föräldrar. Vi har ätit riktigt god mat och efterrätt. Vi avslutade kvällen med en spelkväll.

Imorgon är vi lediga! Tjooohooo! Yeah!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar