lördag 13 april 2013

Första helgen

God morgon lördag!

Min första arbetsvecka är över och nu njuter jag för fullt av att det är helg! Helgen innebär i och för sig en hel del jobb med att rätta nationella prov och planera upp veckorna fram till sommarlovet. Men helgglädjen finns fortfarande här! Kvalitetstid med mina barn är det bästa jag vet!

Igår efter jobbet var vi bjudna hem till mina föräldrar på mat. Mamma fyllde år och vi ville gärna fira henne. Vi fick fantastiskt god mat och hade en mysig kväll. Det är riktigt skönt att bara få komma och sätta sig vid ett framdukat bord.

Vår lördagsmorgon började med en mysig frukost tillsammans med hela min lilla familj. Jonas åkte direkt efter frukosten till golfbanan för att träna lite (inomhus). Medan jag och barnen stannade hemma och leker/ser på Bolibompa. Idag har vi dop på schemat. Det är lilla Ronja som ska döpas och det ska bli roligt.

Hoppas ni har en härlig helg!


Barnen inne på förskolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar