måndag 20 maj 2013

Det går fort fort fort

Helgen kom lika fort som den försvann och nu är snart måndagen förbi också. Dagarna går verkligen så fort och jag hinner inte alls med allt som jag önskar att jag kunde göra. Men snart är arbetet med de nationella proven och de skriftliga omdömena snart över och förhoppningsvis hinner jag med lite mer då än vad jag gör nu. 

I lördags kväll var vi bjudna hem till Emelie, Jesper, Melker och lille Ebbe. Vi hade inte träffat lillebror än så det var extra kul att få komma hem till dem och snosa bebis. Lille Ebbe är så söt och verkligen en kopia av sin storebror. Vi bjöds på fantastiskt god mat, förrätt, varmrätt och efterrätt. Solen sken och det var riktigt varmt. En underbar (vår)sommardag!


Joppe spanar in lille Ebbe som ligger i vagnen


Molle blev totalfrälst i Melkers vattenbord


Middagen är serverad, så otroligt gott!


Joppe och Melker lördagsmyser med godis och film

1 kommentar:

  1. Var så härligt att ha er här! :) Tack igen för de fina presenterna! :)

    SvaraRadera