söndag 26 maj 2013

Klassfotboll och kalas

Igår var det en intensiv men rolig lördag. Jag, barnen och Jonas cyklade iväg till Sparbanken Arena vid 10-tiden för att se på klassfotbollen. Min klass var med och spelade och det ville jag givetvis inte missa. Barnen tyckte det var jätteroligt för det mesta och skötte sig bra. Vid lunchtid cyklade vi hemåt igen för att äta mat. Molle skulle även vila så det passade bra att åka hem efter klassens andra match. Efter lunchen åkte jag tillbaka till klassfotbollen för att se de två sista matcherna. Jonas och barnen stannade kvar hemma eftersom Molle sov. 

Lagom tills jag kom hem från fotbollen var det dags att åka iväg igen. Den här gången blev det bilfärd hem till Sixten på 1-årskalas. Sixten fyllde år i april men vi har inte firat honom förrän nu. På kalaset blev vi bjudna på en massa smarrigheter, bland annat varm smörgåstårta, tårta, cupcakes mm. Barnen härjade runt och vi alla hade en riktigt rolig eftermiddag.


Sixten öppnar paket och Molle hjälper till


Sixten fick en Bobby car av Joppe, Molle och Charlie


Charlie snart 2 år, Sixten 1 år, Joppe 3 år och Molle 1,5 år


 Charlie äter tårta och kakor, men gillar även att mumsa på hammaren


Busungarna Molle och Sixten busar som vanligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar