torsdag 2 maj 2013

Måndag eller torsdag?

Måndag igen! Eller nej, det är ju faktiskt torsdag! Hur skönt är det inte när man vaknar upp och är helt säker på att det är måndag, men det visar sig att det faktiskt är torsdag. Hur skönt som helst! Mer lediga dagar mitt i veckan tack! Nästa vecka blir en bra vecka den också, jobba måndag och tisdag i klassen, studiedag på onsdag och ledig torsdag och fredag. 

Alldeles strax ska jag och barnen ta på oss ytterkläder och traska iväg till förskolan. På torsdagar har jag morgonmöte på morgonen och det är viktigt att vi kommer iväg till förskolan i god tid. Efter lämningen skyndar jag snabbt hem igen för att hoppa in i bilen och åka mot jobbet. Barnen blir hämtade tidigare från förskolan idag av Moster C och Patrik. Snällt att de hjälper oss när de är hemma. Själv åker jag direkt till förskolan på utvecklingssamtal efter jobbet. 


Min lille sötpropp som har gått på förskolan i en månad idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar