onsdag 19 juni 2013

Första resan till Fjällbacka i år

Idag har jag och barnen varit och firat mini-midsommar med öppna förskolan. Som vanligt var vi i Fornbyn och barnen fick klä midsommarstången, dansa och äta jordgubbstårta. Mina barn nöjde sig dock med tårta och lek. Det var extra kul att få träffa alla fina vänner, som jag tyvärr inte hunnit träffa så mycket det senaste. 

När vi kom hem från midsommarfirandet bjöd mina föräldrar på lunch och sen åkte jag, barnen och min mamma till kusten. Resan till Fjällbacka gick bra. Molle sov sig igenom nästan hela vägen medan Joppe såg på film på iPaden. Jonas och min pappa fick vara kvar hemma och jobba istället. 

Här i Fjällbacka har det varit mulet och nu ikväll kom även regnet. Vi har packat in alla saker, ätit god plockmat med Annki och barnen har levt rövare. Imorgon hoppas vi på fint väder så vi kan gå upp till lekplatsen i stan och även leka på stranden. 

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar