söndag 2 juni 2013

Första söndagen i juni

Idag har vi tagit det lugnt här hemma. Joppe har inte haft hög feber utan har legat på en temp runt 37-38 hela dagen. Stundtals feberfri för att sedan gå upp till 38 igen. Därför får han bli hemma från förskolan imorgon. Jonas har massor att göra på jobbet så jag får ta och vabba imorgon. Vi behöver även åka med Molle till tandläkaren för att kolla upp tanden som det fattas en bit utav. 

Vi har spenderat stor del av vår söndag inomhus så att Joppe kunde ta det lite lugnt. Men för att komma ut lite valde vi att grilla korv till lunch ute i trädgården. Barnen uppskattade att äta ute och verkade tycka att det var mysigt. Efter lunch vilade vi allihopa. Molle somnade direkt i sin säng, Joppe somnade efter en stund och Jonas somnade ganska fort. Jag satt i sängen och jobbade på datorn under tiden men sen helt plötsligt vaknade jag till. Jag hade visst somnat med datorn i knät. Jag valde att ställa ner datorn och sova 30 minuter till, välbehövligt och skönt. 

I eftermiddags kom barnens farmor och farfar hit och hälsade på. Vi hade bakat på förmiddagen och bjöd dem på kolakakor och drömrulltårta. Barnen blev glada över att deras farmor och farfar kom och hälsade och fick några andra att leka med. 



Mina fina killar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar