måndag 3 juni 2013

Morgonstund

Nya veckan startar med vabb. Joppe är nu på morgonen feberfri och jag hoppas att det håller i sig. Han är dock inte alls pigg idag, men det beror på alldeles för lite sömn inatt. Eftersom Joppe sov middag igår somnade han inte förrän efter 21:30 igår kväll. Sen väckte Molle honom med sin ljuva stämma vid 6-tiden i morse. 

Jag ringde förskolan i morse och meddelade att barnen inte kommer idag och det visade sig att det var en hel drös med barn som var sjuka. Inte så konstigt att Joppe åkte på feber då. Imorgon hoppas jag att barnen är friska och krya och redo att gå tillbaka till förskolan. Både jag och Jonas har jobb som innebär att det är svårt att vara hemma. Men barnen går givetvis alltid först ♥

Idag ska jag och barnen bara ta det lugnt. Strosa omkring i myskläder, bygga med duplo, pussla, måla och bara ha det mysigt. Även fast det är tråkigt när någon av barnen är sjuka så är det mysigt att få vara hemma med dem. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar