måndag 24 juni 2013

Midsommarhelgen

Bilder från vår midsommarhelg:


I onsdags åkte jag, mamma och barnen till kusten. Vi kom till ett grått men alldeles underbart Fjällbacka.


Torsdag morgon och barnen sitter i förtältet och äter frukost.


Molle var riktigt nöjd över att bland annat få digestivekex till frukost


Efter frukosten var det bara att traska ut från förtältet och leka i pyjamas 


Torsdagen bjöd på fint väder och jag och barnen passade på att ta en liten promenad ner till stranden på förmiddagen.


Barnen började genast att klättra på berget


Joppe uppe på berget


Molle uppe på berget


Efter lek på stranden tog jag och en trött Molle en promenad


Det är underbart att bara strosa omkring och kolla på den fina miljön


Molle somnade gott i vagnen och jag passade på att sätta mig på bryggan och bara njuta av lugnet


Även torsdagskvällen bjöd på härligt väder. Jonas och min pappa kom ner till kusten efter jobbet och vi passade på att gå ner till stranden.


Barnen klättrade på berget, tittade på båtar som åkte förbi och kastade stenar i vattnet.


Vi åt grillat på altanen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar