fredag 7 juni 2013

Snart helg

Hur härligt är det inte med fredag idag!?! Riktigt härligt! Snart ska jag gå och lämna barnen på förskolan. Det blir förhoppningsvis en kort dag för barnen där om Jonas hinner klart med jobbet. Jag hoppas att jag kommer ifrån jobbet i tid idag så fredagsmyset kan börja tidigt. 

Våra planer för helgen är inte helt klara men på lördag spelar Jonas golf hela dagen. Det är golftävling, HK-golfen. Vad jag och barnen ska hitta på vet jag inte än, beror helt på hur vädret ser ut. På söndag hoppas jag att vi kanske kan åka på en liten utflykt till Blomberg på förmiddagen. På eftermiddagen skulle jag behöva åka till Skövde och shoppa lite mer sommarkläder till barnen samt en skolavslutningsklänning till mig. Hur helgen än blir, ska det bli riktigt skönt med helg.

Bilder från igår:


Molle gillar att vara ute och leka i trädgården


 Joppe klippte gräset


Jonas passade på att måla sandlådan och lekstugan


 Vi grillade hamburgare som vi åt ute i trädgården


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar