fredag 2 augusti 2013

Vilken sommar vi har haft!

Dagarna springer verkligen iväg och just idag är semester för Jonas slut för den här sommaren. Jag och barnen har en vecka ledigt innan vardagen med jobb och förskola drar igång på allvar. Men vilken sommar vi har haft! En helt underbar sommar med strålande väder. En sommar som man kommer tänka tillbaka på och minnas. 

Igår kväll kom vi hem från Fjällbacka där vi har varit i två omgångar. Vi åkte nämligen till Göteborg söndag-tisdag däremellan. Jag har massor med kort att dela med mig av, men när jag stoppade i minneskortet i datorn upptäckte jag att det var allt för många kort för att hinna gå igenom nu ikväll. Så än så länge får ni nöja er med några få från vår sista dag i Fjällbacka. 

Bilder från vår sista dag i Fjällbacka:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar