torsdag 22 september 2011

TUL

I eftermiddag ska jag och Jonas åka iväg till Skövde till KSS för att göra ett tillväxtultraljud. Eftersom jag hade havandeskapsförgiftning med Joppe samt att Joppe fick för lite näring vill de kolla upp så att bebisen i magen växer som den ska. Det är med dubbla känslor som jag gör detta. Jag är självklart jätteglad över att få se bebisen igen men samtidigt lite rädd för att de ska se något avvikande. Därför håller jag alla mina tummar och tår för att det ska gå bra och att jag kommer att komma hem med ett leende på läpparna.


6 kommentarer:

  1. Tänker på er & håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Carro - Mamma till Elsa o Max22 september 2011 kl. 12:40

    Samma här, tänker på er :)

    SvaraRadera
  3. Tänker på er och håller tummarna!!

    SvaraRadera
  4. Klart att det kommer att gå bra! Lill skruttirutt! Har ni tur kanske ni ser Asperger! ;)

    SvaraRadera
  5. Tänk positivt, bättre att göra ett tillväxtultraljud nu och veta, än att det kommer som en överraskning sen. Hoppas det går bra!

    SvaraRadera