söndag 27 november 2011

Ni är underbara!

Jag vill passa på att säga tusen tack för alla fina grattishälsningar och kommentarer som jag fått här i bloggen nu efter att Molle har fötts. Jag blir så glad över varje liten hälsning och det värmer riktigt gott i hjärtat. Jag vill även passa på att tacka alla våra nära och kära som har varit här och hälsat på. Molle och Joppe har fått väldigt fina presenter utav er och vi uppskattar verkligen era besök. Det är delvis tack vare er som jag tror att Joppe har blivit betydligt lugnare och tryggare i sig själv, ni har nämligen gett honom den uppmärksamhet som han behöver nu efter att Molle kommit till världen och han blivit storebror.

Jag vill särskilt säga tack till mina underbara föräldrar som har tagit hand om Joppe under de timmarna vi var på förlossningen. Tack vare er kunde jag fokusera helt på själva förlossningen för jag visste att min lille guldklimp där hemma hade det hur bra som helst hos er. Jag vill även tacka er för alla fina presenter ni har köpt till Molle och Joppe, ni är underbara och vi älskar er otroligt mycket.

På tal om besök, igår eftermiddag kom Joppe och Molles farmor och farfar och hälsade på igen. Vi blev jätteglada över besöket, särskilt Joppe som strålade till direkt när han hörde vilka som kom. Joppe fick en jättefin bok och Molle fick en söt nalle, tack så jättemycket.

Bilder från igår då Joppe och Molles farmor och farfar kom och hälsade på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar