söndag 29 januari 2012

Prima Ballerina

Vi bjöd även hem barnens farmor och farfar idag på fika och lek. Joppe blev jätteglad och började genast att leka med sin farmor. Joppe sprang även runt och visade sina nya tapeter och även Molles. Stolt som en tupp!

Vi hann tyvärr inte baka något innan de kom, så det fick bli köpe-fika. Vi bjöd på Cookies från Ballerina. Vi blev bjudna på dem hemma hos Hans, Sara och Alfred i fredags och de var så goda så vi köpte sådana när vi var och handlade. Har ni inte testat dem så tycker jag att ni ska göra det, smarriga!


Nu ska jag och Jonas bädda ner oss i soffan och kika på film. Vi har sett på ganska mycket film det senaste och det är både mysigt och kul tycker jag. Annars brukar vi ofta sitta och göra enskilda saker, jag sitter och läser bloggar framför datorn och Jonas spelar COD. Att se på film tillsammans är betydligt mysigare. Läsa bloggar hinner jag liksom ändå. Dock känns det riktigt tråkigt att helgen snart är över, jag önskar att det bara hade varit fredag kväll nu...jag vill ha mer helg!!!

2 kommentarer:

  1. ja dom ballerinakakorna är jättegoda, älskar dom! :)

    SvaraRadera
  2. Har bara hört gott om dom där kakorna, kanske ska testa dom nån gång i framtiden :-) Visst är det trevligare att titta på nåt tillsammans, det är något vi också försöker få till på kvällarna. Men vi har haft ett par dagar med krångliga nattningar så jag har inte orkat sitta uppe utan gått och lagt mig, fast jag tror inte Johan haft så mycket emot det för han har suttit och kört skyrim :-)

    SvaraRadera