söndag 29 januari 2012

Tapetsering - Molles rum

Igår började Jonas äntligen med tapetseringen i Molles rum. Samtliga väggar har hittills varit vita, men Jonas ville att Molle skulle få lite färg i sitt rum. För min del hade det gärna fått förbli vitt, samtidigt som jag kan hålla med Jonas om att det faktiskt är ett barnrum och i ett barnrum ska det gärna vara lite färgglatt.

Resultatet blev i alla fall jättebra och Jonas gjorde ett toppenjobb som alltid. Han är ju målare till yrket så det vore ju riktigt synd annars. När Molles rum är inrett kommer ni givetvis att få se fler bilder. Men först behövs ett besök på Ikea.

12 kommentarer:

  1. Snygg tapet! Vart har du hittat den?

    SvaraRadera
  2. Carro-Mamma till Elsa o Max29 januari 2012 kl. 17:40

    Super snyggt :)

    SvaraRadera
  3. Anna - Mamma till Theo och Alva29 januari 2012 kl. 18:19

    Jag är också ute efter en randig tapet. Vilket märke är det på den? Väldigt fin och precis i min stil.

    SvaraRadera
  4. Sicken karl du har! :) Jättefint!!!

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Härligt med en händig karl :-)

    SvaraRadera
  6. Vad bra de blev!! Jättefint!

    SvaraRadera
  7. Jättefint och jag är avundsjuk på att du har en karl som kan göra sånt där =)!

    SvaraRadera