söndag 19 februari 2012

Frukost med vänner

Nu i helgen har jag inte hunnit med att blogga så mycket, det har varit fullt upp och jag har njutit av att få tillbringa tid med min familj. Därför kommer bloggen lite i skymundan. Men nu har jag några minuter över så då passar jag på att gå igenom gårdagens kort samt skriva ett blogginlägg.

Vår lördag började med helgfrukost med vännerna hemma hos oss. Maja och Jonas var bortresta och kunde därför inte närvara. Men Petra, Marcus och Charlie kom över och åt frukost med oss. Efter frukosten lekte Charlie och Joppe medan Petra lärde mig och Jonas ett program på datorn (Movie Maker). Vi har filmat en hel del men det har aldrig blivit av att vi gjort något med filmerna, men nu ska vi minsann göra fina filmer av våra filmade filer.

Charlie och Joppe i lördags

1 kommentar: