måndag 20 februari 2012

Ny vecka

Vår måndag började med sovmorgon till 08:30, det tackar jag Joppe för. Sen myste vi som vanligt i soffan till bolibompa. Joppe med sin vällingflaska och jag med mitt morgonte. Molle sov som vanligt vid den tiden så jag och Joppe fick mysa själva.

Vi har även varit ute på en promenad, lekt med Joppes play-doh-deg, sett på Smurf-filmen (som Joppe fick av sin mormor och morfar på alla hjärtans dag), lekt med duplo och mycket mycket mer.

Imorgon ska Joppe till förskolan för jag och Molle ska till BVC på 3-månaderskontroll och vaccination. Tycker så synd om de små när de får sprutor, usch! Man känner sig så hemsk när man sitter och håller fast dem. Men det onda går ju över snabbt som tur är.

Joppe sitter och leker med sin play-doh-deg

Joppe har på sig sin "Sälen t-shirt" eftersom han saknar sin moster Carro och Patrik så mycket! (De bor och  jobbar i Sälen)

3 kommentarer:

  1. Låter som en alldeles utmärkt måndag!
    Hoppas det går bra med sprutan imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig start på veckan! En sovmorgon skall aldrig underskattas :-)

    SvaraRadera
  3. Han är redig Joppe, ger ofta sin mamma välförtjänt sovmorgon!
    Nu börjar de ordna upp sej här så snaaart kan vi ses. Fredag?? kram

    SvaraRadera