onsdag 28 mars 2012

Det blir sämre

Gårdagens väder var verkligen helt underbart! Kan det verkligen vara så fint och varmt i mars som det var igår? Kikade precis på väderprognosen och tyvärr såg det ut att bli allt sämre och sämre för varje dag nu den här veckan. Jag hade gärna haft gårdagens väder i repris varje dag den här veckan. Det var till och med för varmt att ha en tjocktröja och vårjackan på sig igår liksom.

Natten har varit hemsk här, Joppe har varit lite ledsen och vaknat och Molle har bara velat äta och äta. Väldigt få timmars sömn för oss med andra ord. Därför ska jag verkligen försöka att sova lite på dagen, jag känner att min kropp behöver det. Så jag hoppas att Molle är snäll och låter sin mamma få vila lite idag medan Joppe är på förskolan. Vill vara pigg och full av lekenergi tills Joppe kommer hem igen.

Ha en fin onsdag!

Gårdagens Molle

5 kommentarer:

  1. Så, jag tror jag har lyckats ta bort orden nu =) Trök att solen gick i moln och att det ska bli kallt igen, men d är ju bara Mars så va kan man egentligen vänta sej?

    SvaraRadera
  2. Vilken himla fin kofta han har!

    SvaraRadera
  3. Åh hej igen =) Rasmus vill att mammma ska baka kladdkakemuffins som han kan ha med till skolan när dem ska ha litenfika med. Jag vet ju att du bakar mkt sånna godingar och undrar om du har något bra recept som du vill dela med dej av och om man behöver ha lite kraftigare muffins formar eller om vanliga tunna duger?

    SvaraRadera
  4. Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)

    Fler besökare är inget jag presonligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.

    Så hoppas denna lilla reklamkommentar är okej, annars får du skälla ut mig så gör jag aldrig om det! =)

    SvaraRadera
  5. Ja det fina vädret hade gärna fått stanna... Hoppas du fått vila nåt nu under dagen! Kram

    SvaraRadera