onsdag 27 juni 2012

Fikadejt med Po



Hör och häpna! Joppe avbröt sin "jag-leker-bara-med-bilar-varje-vaken-timma-på-dygnet-aktivitet" och dukade fram bord, stolar, tallrikar, skedar, glas, kakfat och grill och började leka. Jag blev väldigt förvånad ska ni veta!


Och inte nog med det! Han bjöd även in Po på fikadejt. Joppe brukar nästintill ALDRIG leka med någonting annat än bilar, traktorer, tåg....ja alla tänkbara fordon. Det ska bli mycket intressant att se om denna lek fortsätter imorgon.


Jag frågade Joppe om inte Lala kunde få vara med och fika. Men Joppe sa då att Lala skulle sova och bäddade ner henne i soffan med filten, snutten och nappen.

Världens finaste Joppe!

4 kommentarer:

  1. Carro - Blivande Fru Gunnarsson27 juni 2012 kl. 22:10

    Verkligen världens finaste Joppe :)
    Ja o Max ser fram emot våra Tisdagar ihop med dej o Molle o hoppas vi alla kan leka snart!

    stor kram

    SvaraRadera
  2. Lala och Charlie får sitta däää

    SvaraRadera
  3. Haha fortsätter han vet jag en kompis som kommer bli helnöjd ;)

    SvaraRadera
  4. Haha! Detta med rollspel är så himla skönt tycker jag. Dels att man slipper det eviga brummandet från alla fordon men också att det känns kreativt på något vis. Fast den bästa leken är när Charlie leker frisör och pillar och kammar håret. Lugn och skön lek för mamma =)

    SvaraRadera