söndag 3 juni 2012

Trött start

I morse väckte Molle mig vid 07:00, jag var otroligt trött men det var bara att gå upp och göra gröt till Mollisen. När Molle hade ätit färdigt och jag hade druckit upp mitt te myste vi ner oss i gästsängen som står i Molles rum och kikade på finalen i Eurovision Song Contest. Jag missade den eftersom vi var på bröllop den kvällen. Molle somnade om efter en timma och jag kunde i lugn och ro kika klart. Jonas och Joppe vaknade någon gång efter 10 så då gick jag in till dem och myste istället.

Nu har Joppes farmor och farfar varit här och hälsat på. Joppe fick två filmer som han blev väldigt glad över. Perfekt med presenter som får honom att sitta still.

 Här är bilder från när Joppe fick present av Helen, Agust och Willhelm. Eftersom inte Joppe kunde vara med och träffa dem igår så fick han öppna presenten när vi kom hem. Det var en mycket uppskattad bok i presenten som vi har läst väldigt många gånger både igår och idag.

1 kommentar:

  1. Heeeeej gumman! :) Jag vill bara hojta till att jag är tillbaka litegrann. Sista tiden har jag bara kikat in lite snabbt via mobilen hos dig men inte kunnat hänga med så mkt. Men nu är jag på fötterna igen och har faltiskt fällt upp locket på datorn och bloggat lite också. Jag är klyven om jag ska fortsätta. Men nu har jag iaf MAAAASSOR att läsa igen hos dig ser jag. Och det ser jag fram emot sååå mycket. Du är för mig en ren glädjespridare! :)

    Innan jag läser vidare i bloggen nu igen så får jag säga att jag hoppas ni mår så fint ni bara kan.. :)

    KramKram Cic.

    SvaraRadera