tisdag 3 juli 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Nu ikväll hade jag tänkt att krypa ner i sängen tidigt med boken jag började läsa igår "Elsas Mode" men givetvis blev klockan på tok för mycket och ja ni ser ju vad klockan är nu?!?! Molle somnade på tok för sent, tvätten skulle sorteras och plockas in i garderoberna, vällingflaskorna diskas och ett blogginlägg skrivas. Eftersom klockan ändå blivit mycket tänkte jag att jag lika gärna kunde knåpa ihop det här blogginlägget också. Boken får vänta tills imorgon tyvärr...

Igår eftermiddag/kväll när jag och barnen kom hem från Petra och Charlie var klockan för mycket för att greja med kvällsmat, så därför åkte Jonas och Joppe iväg till Mc Donalds för att köpa latmat. Under tiden stannade jag och Molle ute i trädgården, Molle sov gott i vagnen och jag passade på att läsa några sidor i boken. Efter kvällsmat blev det lek och bus i trädgården tills det var läggdags. Joppe var otroligt pigg för att inte ha sovit middag och röjde för fullt. Det är så skönt att kunna vara ute och leka på sommaren ända fram till läggdags. Slippa vara inne och se allt som måste göras och bara leka och umgås med barnen. Kvalitetstid!

Det är svårt att fånga Joppe på bild, han är snabb som en vessla

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med trädgård! Längtar tills vi har en egen liten gräsplätt att hänga på :) så skönt för barnen!

    SvaraRadera