onsdag 4 juli 2012

In med bollen i mål!

Idag har jag varit riktigt trött! Som jag skrev igår så la jag mig alldeles för sent, men det hade jag verkligen inte gjort om jag vetat att Molle hade planer på att vara vaken mellan 04:00-06:30. Fy vad trött jag var då och Molle han skrek och skrek och det hade ingen betydelse om han låg hos mig eller i sin säng. Det verkade som om han hade lite ont i magen, men jag vet inte. När han väl somnade vid 06:30 var jag så trött att jag somnade på direkten. Joppe var snäll och tog sovmorgon till 09:00 trots att han somnade redan vid 19:00 på kvällen. Så tack vare lite sovmorgon har jag lyckats vara skapligt pigg idag ändå.

Jag och barnen var ute hela förmiddagen, först tog vi en liten promenad med Figo för att sedan tillbringa resten av tiden ute i trädgården. Molle låg och myste på en filt i skuggan medan jag och Joppe kastade och sparkade boll. Det var riktigt skönt väder, varmt och soligt fast ändå lite fläktande vindar.

 Molle och Joppe myser på filten
 Figo och Joppe leker med bollen
 Matchen är i full gång, Joppe är målvakt
 Joppe räddar många bollar
Målvakten försöker psyka mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar