torsdag 27 september 2012

En dag kvar!

Torsdag idag och därmed en ynka liten dag kvar tills jag och Petra åker till Göteborg. Om nu inte Petra bangar, hon har ju en väldigt ful ovana och det är att inte svara på sms och jag har skickat en hel drös med sms om vår resa utan ett minsta lilla svar tillbaka. Men eftersom vi har känt varandra i hela livet (ja från dag ett faktiskt) så har jag lärt mig att älska hennes brister också. Petra svarar inte på sms, så varför envisas jag med att skicka sms...borde jag inte ha lärt mig något!?
 
Hur som helst så ville jag egentligen bara titta in och önska er en härlig torsdag!
 

3 kommentarer:

  1. HAHAHAH!! Ring henne istället ;)
    Ska bli mysigt o leka sen, kram kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Låter precis som min Sandra!!!

    SvaraRadera
  3. Hihi! Typiskt min syster... Men hon har blivit bättre på att svara i telefonen tycker jag :)

    SvaraRadera