måndag 3 september 2012

Träningsveckan och mammagrisen

Måndag och ny vecka! Men inte vilken vecka som helst, utan veckan då jag ska börja på gymmet. Jag är så otroligt laddad och det ska bli så himla kul att äntligen ta tag i träningen ordentligt. Nu vet jag såklart inte hur många pass i veckan jag kommer att hinna och kunna köra, men några pass i veckan ska allt hinnas med. Med tanke på att jag fortfarande är mammaledig så får jag inget dåligt samvete när det gäller barnen, jag träffar ju dem hela dagarna. Det kommer bli betydligt tuffare sen när man börjar jobba igen, för då har man varit utan barnen hela dagen och vill inget hellre än att vara med dem efter jobbet. Men än behöver jag inte tänka på det, det är många månader kvar tills jag börjar jobba igen. Jonas tycker det är skönt att jag ska börja träna för han tycker det är mysigt att få vara lite själv med barnen eftersom han inte träffar dem lika ofta som jag.
 
Det blir nog bra för min lille mammagris att jag kommer hemifrån lite också. Molle är så fruktansvärt mammig just nu och vill bara sitta i mitt knä eller bli buren av mig. Jättemysigt i och för sig, men han behöver bli lite pappig också. Det är stor skillnad mellan Joppe och Molle. Vid 9-månaders ålder brydde sig Joppe knappt om oss, han ville leka själv och var väldigt framåt och kröp iväg hela tiden. Molle däremot vill gärna vara fastklistrad på mig och direkt om jag lämnar honom en meter så hasar han sig till mig och klättrar upp i mitt knä. Min lille mammagris ♥
 
Min söte lille mammagris!

1 kommentar:

  1. U got mail on FB ;) (ligger nog under övrigt) hehe!! Kram

    SvaraRadera