måndag 26 november 2012

Måndagsdejt

I förmiddags hade vi bestämt att träffa Sara, Alfred och Astrid för promenad och lek på lekplats. Vi hade sett fram emot att komma ut och träffa dem, men vädret ville något helt annat. Regn och rusk är inte roligt! Så istället för att träffas ute kom de hem till oss i värmen istället. Barnen lekte och busade, vi fikade och pratade och lilla Astrid sov och sov och sov. Som vanligt hade vi en jättekul förmiddag med våra vänner.
 
Annars har vi inte gjort så mycket mer idag. Jag har varit hos tandläkaren och på spinning och nu ikväll har vi beställt lite julklappar från nätet. Om en liten liten stund ska jag mysa ner mig i sängen med iPaden och läsa bloggar, som alltid innan jag somnar. 
 
Bilder från i förmiddags:
 

Kompisarna Joppe och Alfred gillar att fika


Molle ville också ha fika

 
Men lilla Astrid ville bara sova

2 kommentarer:

  1. Vilken fin tröja med brandbilar! Den hade Melwin Älskat... vet du var den är köpt?? Gissar på Me&I eller POP:)

    Emelie Friberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är säker på att den är köpt från Me&I. Jättefin!

      Radera