onsdag 28 november 2012

Tandisbesök

Onsdagen är här och idag har vi ett tandläkarbesök inplanerat. I måndags var jag hos tandläkaren och idag står Molle på tur. Molles allra första tandläkarbesök till och med. Vi får väl se om den lille herren vill visa sina vita små tänder för tandläkaren. Har vi tur kanske han åtminstone bjuder på ett litet leende och då syns ju tänderna i alla fall.
 
Vi fick avboka vår förra tid vi fick till Molle. Den var klockan 07:20 på morgon! Hallå eller!? Lite väl tidigt kan jag tycka. Särskilt då man måste ta med sig båda barnen dit. Uppstigning innan 06, vilket är alldeles för tidigt för oss. Väcka och dra upp två tröttisar och släpa iväg till tandläkaren så tidigt gör jag inte, om det är inte är akut vill säga. Den här tiden vi fick nu, blev förvisso mitt i Molles sovstund men är betydligt bättre än förra tiden i alla fall. Nu slipper Joppe följa med eftersom han kan vara på förskolan istället.
 
Önskar er en härlig onsdag/lillördag/mitt-i-veckan-dag!
 
 
Morgonbus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar