fredag 21 december 2012

Attjoooooo

God morgon fredag! Underbara fredag!
 
Här hemma är vi riktigt förkylda, i alla fall jag, Molle och Joppe. Näsorna är röda och snoriga och barnen har hosta på köpet. Inget roligt alls, men jag ska inte klaga för jag lovade mig själv att aldrig klaga över förkylningar efter att vi hade den hemska maginfluensan tidigare i år. Är man förkyld kan man ju i alla fall fungera som vanligt, till skillnad från magsjuka. Så nu har vi hela helgen på oss att kurera oss och bli friska inför måndagens julfirande. Det som är tråkigt är att vi missar lekdejten med Sara, Alfred, Astrid, Carro, Elsa och Max idag, det hade vi sett fram emot.
 
Men som sagt är det ju fredag idag och då är jag som vanligt fredagsglad! Förkyld eller ej så är fredagen ändå den bästa dagen på veckan (med delad plats med lördagen). Den här fredagen känns extra bra eftersom Jonas jobbar sista dagen innan långledigheten. Ska bli underbart att få ha honom här hemma med oss i så många dagar.

 
 
Tokungen!

1 kommentar: