fredag 21 december 2012

Besatthet

Molle är helt besatt över att ta av och sätta på lock och korkar. Direkt när han ser något som har något form av lock så sprätter det i benen på honom och han skriker "DÄÄ DÄÄ". Tar jag fram kameran så ska han direkt ha linsskyddet, inte för att leka med utan för att sätta på det på kameran. Får han fruktpuré till gröten så blir han helt hysterisk om han inte får öppna locket och sätta på det igen. När har får nässpray så är det likadant, allt med lock är han helt tokig i.
 
Igår satt Joppe och målade en teckning vid bordet och då kom Molle och blev helt hysterisk. Jag fattade inte direkt vad det var som tog åt honom, men sen såg jag ju att tuschpennorna har ju kork på sig. Herregud, att jag inte förstod det med en gång!
 
 
Nu är det nära...

 
...och där är korken på! Lycka!

 
Jag kan måla också

1 kommentar: