torsdag 27 december 2012

Julen 2012 - del 1

Julen 2012 är över, men jag är inte ledsen för det för vi har haft en riktigt mysig jul. Och en väldigt upptagen jul också, vilket ni kanske har märkt på mina obefintliga uppdateringar här på bloggen. Jag fick till och med ett sms av Petra precis (Ja den Petra som typ aldrig skickar eller svarar på sms). Hon undrade om jag fortfarande var sjuk eftersom jag inte har bloggat på en vecka. Men här är jag nu i alla fall.
 
Julen har som sagt varit riktigt mysig. I lördags kom Moster C och Patrik hit och då blev vi alla extra glada. Vi firade deras hemkomst med en god middag hemma hos mamma och pappa. På söndagen tvingade Moster C med mig till Skövde för att hon ville köpa de sista julklapparna, hon lockade mig med att hon skulle bjuda på fika, så där blev svaret ja med en gång. Julklapparna blev inköpta och det var faktiskt inte så mycket folk som jag hade trott att det skulle vara. När jag kom hem hade Jonas och barnen besök av Jonas barndomskompis Simon och hans familj. Vi träffas tyvärr inte så ofta då de bor i Norrköping. Deras dotter Majken och Joppe lekt för fullt och låg och myste i Joppes säng. Uppesittarkvällen firade vi som vanligt hemma hos mina föräldrar med god mat och bingolotto.
 
Fortsättning följer, för nu ska vi kika på film!


Molle älskar att krama och gosa och jag tror nästan att han gosade med varje julklapp han fick, oavsett om det var ett klädesplagg eller leksak. Gosigast var nog vovven han fick av Moster C och Patrik för den har fått många kramar och gos.

1 kommentar:

  1. Underbara bilder som alltid!
    O fin fina farmor o farfar!<3 SÅ söt bild!
    God fortsäätning bästaste Linda!KRAMAR

    SvaraRadera