tisdag 12 februari 2013

Åt rätt håll

Joppe har inte hostat i natt heller utan sovit ganska bra, men på morgonen hostade han lite. Dock har han fått växtvärk nu igen (om det nu är det). Han har ont i fötterna och benen vilket medfört att han sovit oroligt. Eftersom Joppe har lite hosta fick han stanna hemma från förskolan idag, fast om han själv hade fått välja hade han nog velat gå dit. Han är lite smått rastlös här hemma. I förmiddags kom barnens farmor hit och hjälpte mig med barnen då jag skulle på medarbetarsamtal. Samtalet gick bra och barnen hade haft det roligt tillsammans med sin farmor under tiden. 

Jonas ska jobba över idag också och jag har bokat in mig på ett spinningpass lite senare. Får hoppas att jag hinner gå på det och att jag orkar gå på det. Det är så smidigt att träna vid 17-tiden annars, för hinner jag fixa mat till pojkarna och kommer hem lagom tills det är dags för mys och nattning. Men jag känner att jag behöver röra på mig idag, så det får nog bli ett besök på gymmet.


Barnen igår, väntade på att Pappa skulle komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar