lördag 16 februari 2013

Catch up!

Lördag morgon är här och här sitter jag i soffan och tar det lugnt. Lite slö och trött efter en mycket lyckad kväll med fina tjejerna igår (mer om det samt bilder kommer lite senare idag). Snart väntar ett välbehövligt spinningpass och förhoppningsvis orkar min kropp och knopp med det trots mycket vin igår. Jag känner att jag ligger lite efter här i bloggen, jag har inte berättat om vår Alla Hjärtans Dag, om vår lekplatsträff med vännerna igår eller om tjejkvällen. Men lugn, idag ska jag ta mig tid till att plita ner allt och lägga in en massa bilder. Lite catch up!

Vår kväll på Alla Hjärtans Dag blev lugn och mysig. När barnen hade somnat ställde vi oss i köket och började med vår sushi-kväll. Vi hade aldrig gjort sushi tidigare så vi vågade inte hoppas på för mycket. Jag föreställde mig sönderkokt ris, trasiga Maki (rullar) och att allt skulle vara smaklöst. Men så fel jag hade, det blev otroligt gott och Maki blev både fina och goda. Det var både mysigt och roligt att göra något tillsammans. Vi avnjöt sushin i soffan till en film. För mig en helt perfekt Alla Hjärtans Dag.



1 kommentar: