onsdag 13 februari 2013

Mitt i veckan

Onsdag var det här och idag fick Joppe gå till förskolan. Dock hade vi lite olika åsikter om det i morse. Jag tyckte Joppe kunde få vara hemma och mysa med mig medan Jonas absolut tyckte att han skulle gå eftersom hostan är nästintill helt borta. Joppe ville gå till förskolan så det fick avgöra det hela. Jag vet att han behöver få vara på förskolan, få träffa andra barn, lära sig det sociala samspelet, leka och ha kul. Men jag kan inte rå för att jag saknar honom varje liten sekund som går. Lämningen gick i alla fall bra och de skulle på disco på den stora avdelningen idag. Hoppas Joppe tyckte det var roligt, jag vet att han älskar musik och dans.

Just nu ligger Molle ute och sover. Han somnade då vi var på Ica och handlade och har sovit i över 1,5 timma nu. Under tiden har jag bäddat rent i alla sängar, tvättat och förberett lunchen. När vi hämtar Joppe idag ska vi ta en promenad till lekplatsen och leka och fika. Jag och mina små kottar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar