tisdag 26 mars 2013

Pompig dag

Då var vi med hosta igen då! Eller rättare sagt så är Joppe med hosta. Den där dumma hostan kommer tillbaka hela tiden på Joppe. Blir Joppe det minsta förkyld så är hostan där direkt. Han sov gott inatt men vaknade tidigt i morse och hostade. Tack och lov lyckades han somna om och sov fram till 8. Eftersom Joppe inte berörs så mycket av hostan fick han gå några timmar till förskolan ändå. Jag hade gärna velat ha honom hemma men han ville gå och det låter värre än vad det är. Jag hämtade honom efter lunch så han kunde få vila till en film hemma. Jag tycker synd om honom som får hosta så ofta. Nu kom verkligen hostan som ett brev på posten då han inte varit det minsta förkyld.

Ikväll ska jag och Maja åka till Källby på Pomp De Lux visning. Josefine bjöd mig och då blev även Maja lite sugen på att följa med och det fick hon. Ska bli riktigt kul att shoppa! Igår var jag och Maja också och shoppade. Blev en hel del inne på Polarn o Pyret. Det var säsongsrea där och jag passade på att köpa bra kläder till barnen att ha i sommar samt på förskolan.

2 kommentarer:

  1. Åh jag ska på PompDeLuxe den 7/4 - längtar redan då jag gillar deras kläder så mkt :) Syns ju inte att man använder dem & tvättar dem, superkvalité! :)

    SvaraRadera
  2. Å vilken fin header du har! Ovanlig på blogger:)

    SvaraRadera