fredag 19 april 2013

Helg!

Fredag idag och kvällen är här! Fredagskvällen spenderas ensam i soffan med lite zappande framför tv:n och en stor godisskål. Jonas cyklade iväg hem till Marcus för en stund sedan och cykla i regn är då rakt inget Jonas brukar nappa på. Så jag kan garantera att alkohol finns med i bilden ikväll. Här hemma blir det nog en tidig kväll, jag är väldigt trött redan nu. Det märks verkligen att man har börjat jobba nu för aldrig tidigare har jag varit så trött på kvällarna som jag är numera. Varje kväll runt 21 säckar jag ihop och orkar inte lyfta ett finger. Mina sömnproblem är nästintill borta, aldrig förr har jag somnat så snabbt som jag gör numera. 

När jag kom hem från jobbet hade Jonas och barnen lagat mat. Efter middagen blev det lek inne i Joppes rum, barnen dansade och pusslade. Jag tycker det är dagens bästa stund, lekstunden då hela familjen sitter på golvet och leker tillsammans. 

Imorgon ska jag äntligen till gymmet igen. Jag har inte tränat på tre veckor vilket känns. Förmiddagsspinning står på schemat och att träna tidigt passar mig utmärkt. Resten av dagen ska jag spendera med familjen. Förhoppningsvis skiner solen på oss så vi kan vara ute mycket. Egentligen skulle vi firat Sixten idag, men tyvärr är de sjuka. Riktigt tråkigt eftersom vi verkligen sett fram emot att ses. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar