torsdag 18 april 2013

Saknaden

God morgon torsdag!

Tänk att det redan är torsdag! Hur skönt som helst! Imorgon är det äntligen fredag igen och då får jag äntligen två hela dagar tillsammans med mina barn. Jag visste att jag skulle sakna Joppe och Molle mycket när jag började jobba igen, men jag kunde inte ana att jag skulle sakna dem så mycket som jag gör. Jag tänker på dem nästan hela tiden och fast jag vet att de trivs och har det bra på förskolan kan jag inte sluta att tänka på dem. Det som känns skönt är att de har varandra, jag tror att båda mina barn mår bra av att gå på samma avdelning. 

Här hemma har barnen blivit mer tighta, de leker ofta tillsammans eller bredvid varandra, de brottas, de busar och det bästa av allt...de skrattar tillsammans. Hela mitt hjärtat blir varmt när jag ser dem busa med varandra och när de nästan gråter av skratt. Älskade barn ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar